مجله پادرا

سلامتی

مجله پادرا

سلامتی

قطره ویتوکید

قطره ویتوکید چیست؟

قطره ویتوکید یک مولتی ویتامین می باشد که شامل ترکیبی منحصر به فرد از ویتامین های ضروری ازA تا E می باشد که محرک اشتها، تونیک، کمک به رشد و نمو طبیعی کودکان، تقویت کننده سیستم ایمنی، تامین سلامت جسمی و ذهنی نوزادان و کودکان می باشد.

 

کودکان برای رشد و تکامل به مواد غذایی و ریزمغذی های زیادی نیاز دارند. برخی ریزمغذی ها از طریق مواد غذایی برای بدن تامین نمی شوند و باید آنها را از طریق مکمل های غذایی به دست آورد. قطره ویتوکید یکی از مکمل های مناسب برای تامین ویتامین های مورد نیاز کودک است. این مکمل به شکل قطره است و به راحتی برای کودکان قابل استفاده است.

قطره مولتی ویتامین ویتوکید

ترکیبات قطره ویتوکید:

ویتامین A:

ویتامینی است که با عنوان رتینول نیز شناخته شده است و یکی ازمهم ترین ویتامین های مورد نیاز بدن کودک شما برای عملکرد صحیح اندام های مختلف و تقویت سیستم های بدن می باشد. پس، شما به عنوان یک پدر و مادر چگونه باید مطمئن شوید که کودکتان به اندازه کافی از ویتامین A مهم را در بدن خود ذخیره کرده است؟ چگونه می توانیم از کمبود ویتامین A در بدن کودکان خودمان جلوگیری نماییم؟

ویتامین D3:

توجه به ویتامین های رژیم غذایی کودک و کمبود ویتامین کودک بسیار ضروریست. دریافت بیش از حد ویتامین D ممکن است باعث مسمومیت با ویتامین دی بشود بنابراین مقدار ویتامین D برای پیشگیری و درمان باید بررسی و براساس هر فرد تجویز شود.

ویتامین E :

ویتامین ای برای سلامتی و رشد و نمو بچه ها اساسی است. در اینجا متوجه خواهید شد فرزندتان به چه مقدار از این نوع ویتامین نیاز دارد و نیز از بهترین منابع سرشار از آن آگاهی پیدا کرده و می توانید از دریافت مقدار مصرف کم یا زیاد ویتامین ای به بدن جلوگیری نمایید.

ویتامین B1:

ویتامین B1 مسئول تولید انرژی در بدن کودک شما است. برای کودکان در حال رشد، مقدار مورد نیاز این ویتامین در حدود 500-900 میلی گرم در هر روز می باشد.

ویتامین B6:

این ویتامین برای بدن کودک شما ضروری است و در کارکرد کلی قسمت های مختلف داخلی بدن او نقش مهمی دارد. برای کودکان در حال رشد، نیاز به این ویتامین در حدود 5 -10 میلی گرم در هرروز است.

ویتامین B12:

ویتامین B12 برای پیر و جوان به طور یکسان ضروری است. به گفته پزشکان، نیاز روزانه به این ویتامین حدود 2 الی 5 میلی گرم در هر روز است.

ویتامین C:

ویتامین C نقش مهمی در بدن کودکان ایفا می کند و او را سالم و قوی نگه می دارد، ویتامین C به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

مقدار ترکیبات قطره ویتامین ویتوکید:

Vit A : 1500 IU

Vit D3 : 400 IU

Vit E : 5 IU

Vit B1 : 0.5 mg

Vit B2 : 0.6 mg

Vit B6 : 0.4 mg

Vit B12 : 1.5 mcg

Vit C : 35 mg

Nicotinamide:8 mg

مشخصه های قطره ویتوکید :

 

- مولتی ویتامین کودکان

- رشد و شکل گیری و نگهداری استخوان ها

- تقویت قًدرت عضلانی

- ضعف، خستگی و فعالیت بدنی بیش از حد

- سایر عفونت ها (همزمان و بعد از مصرف آنتی بیوتیک ها)

- دوره نقاهت بیماری

- کمبود ویتامین و مواد معدنی

مقدار مصرف قطره ویتوکید:

نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

نحوه مصرف قطره ویتوکید:

مقدار مصرف بر اساس سن و جنس تعیین می گردد.

قیمت قطره مولتی ویتامین ایرانی (قیمت قطره ویتوکید)

عوارض قطره زیتوکید (هشدارها):

این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.